søndag den 17. maj 2015

Fra iPhone til OnePlus One #3 - En lille måneds tid efter.

Jeg har nu haft min OnePlus One i en lille måneds tid. Og jeg må sige, at jeg er kun blevet mere og mere glad for den.

Den store skærm har vist sin gavn: Da jeg skulle hjem til konfirmation måtte jeg bryde ud af mit Outlander-marathon. Men kun indtil jeg fik den gode idé, at downloade det afsnit jeg manglede ned på telefonen med Viaplay. Så jeg så afsnittet i toget og følte mig bestemt ikke generet af skærmen. Så selvom jeg ikke kan bruge telefonen med én hånd, er det ikke totalt nytteløst...

Kameraet overrasker mig også. Og galleriet. Hvis man tager mange billeder af en ting, kan galleriet finde på at redigere billederne automatisk. F.eks. lægge dem sammen til en collage. Og en enkelt gang har den redigeret billedet helt, altså til sort/hvis, bare sådan. Hvordan og hvorledes ved jeg ikke, men det er ret sejt, synes jeg. Ud over hvad galleriet selv redigere, så er galleriet nærmest et redigeringsprogram i sig selv. Jeg har ikke hentet noget ekstra program ned til at redigere mine billeder i, før de ryger på instagram. Nej, jeg bruger telefonens egne redigerings kundskaber, noget jeg aldrig ellers har været tilfreds med. Men det er jeg bestemt nu!

Det går langsomt op for mig hvor meget mere Android kan. Jeg kan få mit tastatur i galaxy-farver hvis det er det jeg vil. Eller pink. Eller neon. Alt kan personaliseres, og jeg elsker det!

For at slutte min lille anmeldelse af OnePlus One (indtil videre i hvert fald), kan jeg kun sige: Hvis du trænger til en ny telefon.. Og måske ikke lige føler for at give tusind-mange penge på den, men stadig gerne vil have noget godt. Så køb en OnePlus One. Jeg kan kun anbefale den. Og efter en weekend hjemme ved mine ellers Apple-elskende søskende, ønsker de sig nu også en OnePlus. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar